Byzgl_2019 Derininannisi dışarıya da çok alışkın bi çocuk yazın hergün çıkıyorduk şimdi eve kapanınca o da kötü oldu ama napim elimden bi şey gelmiyo
Derininannisi Byzgl_2019 sıkıca giydirin iki tur attırın hiç bişey olmaz inanın çok sıkılıyorlar benim Kızım da yaz bebeği hep dışarı çıkardık şimdi kapının önüne bile çıksa gülücükler saçıyor
Byzgl_2019 Ygtek ben bugun görüntülü aradım bide babasını gördü anında sustu gülücük ler başladı. Allahım ya sabır dedim😂 vercem seni babana o baksın sana artık diyorum.
Deletedmom814 Byzgl_2019 idrar yolu enfeksynu olabilir bnmde oyleydi meger cis ederken sizlama oluyomus gecmiyomus acisi
Byzgl_2019 Deletedmom814 test ettim bugun üstüme çiş yaparken hiç ağlamadı gayet keyifliydi onun için 😂
Tugba03 Byzgl_2019 ten temasıyla sakinleştirmeye çalış annesi yavrunu, sen ne kadar gergin olursan yavrun iki katı oluyor.. sabır ve şefkatle sakinleştirmeye çalış ten temasıyla muhakkak fayda sağlayacaktır 🌺🙏
Byzgl_2019 Tugba03 şu an çok şükür gece uykusuna geçti inşallah bu gece iyi geçer. Hep sakin bi çocuktu e 11 ay oldu alıştık profesyonelleştik artık diyorum kiiiiiii pat yeni bi şey 😣
Merve20 Byzgl_2019 iki buçuk saat hiç susmadan ağlada mutlaka doktora götürürdüm. Bi sıkıntısı vardır mutlaka
Byzgl_2019 Merve20 sıkıntısı olsa babasını görünce susmaz 😶 eşimle görüntülğ konuşuyoruz ona agucuk bugucuk gülücük kapanınca ağlıyp
Ertugrul123 Byzgl_2019 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔😔😔