Sincap10 Kızlar 17 aylık bebeğim 2 gündür hiçbiriey yemiyor ne yapmalıyım sadece anne sütü meme meme diye ağlıyor antibiyotik verdi doktor calpol ve dolvinde kullanıyorum ne yapabilirim acaba ateşi 39 a kadar çıkıyor duşa sokuyorum
sek_kahve Sincap10 yapılacak olanı yapıyormuşsunuz, zıbınla dursun. Diz arkası dirsek içleri, boyun alın oralara hafif ılık ıslak bezle silin ara sıra. Dolven calpol işe yaramıyorsa pedifen alın. O enfeksiyon ateşlerini daha iyi düşürüyor