MadamMommy
Benim bir arkadaşımın ailesinde erkekler çok kutsaldı mesela. Bütün izinler onlardan çıkar, baba işten geldiğinde kapıya dizilinir, el öpülür vs. ve daha fazlası gibi gibi şeyleri vardı. Bana değişik gelirdi. Çünkü bizde yok bunlar. Babam geldiğinde hoşgeldin derim ama o benim alnıma bir öpücük kondurur, sarılırdı. El falan öpmezdik.