MadamMommy Karışır buralar ama cidden merak ettiğim için soruyorum😊Bizim ailede öyle gördük babam eve gelirdi,elini öper hoş geldin derdik ama şimdiki kocalar bunun kıymetini bilir mi,sizler öpüyor musunuz?
Fusunf MadamMommy valla babam işten gelince annemle dudaktan öperdi birbirlerini biz bayramda el öperdik ben öpmem şahsen yanı yanak falan varken saçma geldi bana 😀
twinsmomm2 MadamMommy bizde öyle gördük annem de operdi bayramlar da şakalasirlardi ilk bayramimiz da eşimin elini öpeyim dedim geyik muhabbetine çok şaşırdı her bayram öperim şakalaşmasi olur
Hayat123456789 MadamMommy eve geldiği zaman öpmem hiç ama , durduk yere çok öperim (para isterim sonra )😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Simsimy MadamMommy Bizim ailede kadınlar eşlerinin elini öpmez. Mesela bayramdan örnek vereceksek öpüşür, sarılır bayramlaşırlar. Banada doğru gelmiyor açıkçası eş elini öpmek. Büyüklerin elini saygı adı altında gelenekselleştiği için öpüyoruz evet ama eşimizin elini neden öpelim ki? :) Ben eşimin elini öpmüyorum, yeltenirsemde müsade etmez zaten.
Ogretmenannex MadamMommy öpmem o ne öyle ya annem mi babam mi böyle şeyler eşler arasındaki o çekimi zayıflatıyor bence . Zaten anne olmuşuz falan gitmiş seksilik meksilik hak getire bir de elini öpememm 😄
Sevvl MadamMommy yaa benım garip babam otomatiği basar gelir koltuğa otururduk😂😂ne ailemde vardı ne eşimle benım aramda var suan bayramdan bayrama ver öpüm paramı ver derim öyle espiri ile öperim😂
doga1 MadamMommy eşim bizde adet bayramda elimi opersin felan diyordu üç bayram gecirdik bayramın kutlu olsun demeyi bile unuttum 😂
Sevvl MadamMommy canım onu yapıyoruz tabiki 2 çocuğum var gel nail seni öpeyim der yanaklarından sıkarım ama böyle resmi bi saygı yok anlatamadım😂