Lütfen kendine haksızlık etmeyi hemen bırak. Hangimiz mükemmel anneyiz ki?Mükemmel annelik kime göre neye göre ayrıca. İnsanların yarattığı tanımlara bağlı kalmak zorunda değiliz. Biz de insanız yoruluyoruz düşüyoruz ama sen kendine daha nasıl iyi olabilirim diye soruyorsun. Çocuğun için çare arıyorsun uyumasını ağlamasını kendine dert ediyorsun. Sen iyi bir annesin. Öncelikle bunu sakın unutma. Her bebek her anneye imtihan bir sınav. Herkes kendi sınavını veriyor. Uykusuzlukla, hastalıkla, vs diğer şeylerle. Önemli olan bebeğimizin sağlığı ve ruhu. Sen onun ruhuna iyi gelecek şeyler yapıyor musun evet. Her bebek kilolu olmak zorunda mı? Her bebek erken yürümek konusmak zorunda mı? Hayır değil sağlıklı olduktan sonra.
Şöyle düşün düştükten sonra sarılacağı ve onu koşulsuz seveceği bir annesi var. Bebeğim ilk 7 ay çok zorladı beni alerjisi mahvetti. Üstüne üstlük psikolojim de bozuldu. Ama geçti geçecek diyenlere aldırmadım kızdım ama haklılardı geçiyor. Bu süreci en az hasarla bitirmen için dua ederim.