Çocuğu saatinde uyuyup saatinde kalkab annele özeniyorum ,saatinde yemeğini yediren annelere çok özeniyorum ,bende yapmaya çalışıyorum ama olmuyor işte ,memeyi kestikten sonra sabahlara kadar ayakta tv izliyor koşuşturuyor,annem ilk defa parka götürdü onda da salıncak çarptı çocuğun yara bere içinde kaldı,neden dört dörtlük bakamıyorum ben😭Dün gece uyusun diye gündüz hep oynadım dışarı çıkardım gece uyudu tekrar uyandı sabaha kadar uyumadı ,bu saat olmuş uyanmadı .Düzensiz hayatımız böyle ,eşim üç vardiyalı çalışıyor acaba ondan mı rutini yok oğlumun bilmiyorum ki.Elimden geleni yapıyorum .Kilolu bebek hiç olmadı kilo alsın diye çabalıyorum ama pek yemiyor ,çok sıkıldım çok üzlüyorum 😢yetersiz anne olduğumu düşünüyorum