Güzel anneler selam, kızım 2 yaş 7 aylık biraz derdini anlatıyor ama böyle yaşıtları gibi uzun uzun cümleler kurup sohbet etmiyor sorular sormuyor bu arada emzik bağımlısı ne yaptıysam bıraktıramadım hem emziği bırakması için hemde yaşıtları gibi konuşması için ne yapabilirim bilen varsa yönlendirsin lütfen ya doktor hiç bşey yok emzikten dolayı diyor ama etrafımda emzik emip konuşan çok çocuk var hiç konuşmuyor değil derdini anlatıyor istediğini söylüyor ama dediğim gibi sorular sorup kendnce uzun cümleler kurup bişeyler anlatmıyor