611 bence beslemeye devam edin anne sütüyle alınan kgnin zararı yok ,ayrıca ayaklanıp emekledıgı zamanlarda kg dıye bısey kalmıyor , benim de oğlum tombikti 7.ayına kadar ama suan 13 aylık ufacık kaldı ayaklandığından beri☺️ maşallah sağlıkla büyütün bebegınızı