NoOne hunilimomy ne yedirip ne içiriyorsunuz maşallah 🧿 benim oğlum da 18 aylık 12 kilo 87 cm. Aşırı hareketli acaba ondan mı kilo almıyor 🤷🏼♀️
anonim96 Hey maşallah sizinkine … 6.ay 6 kilo 300 gram 60 cm Bu ay sadece 150 gram almış mama anne sütü ve ek gıda almasına rağmen…
1bebe1kedi anonim96 kader ortağıyız 5 ay 25 günlük 6550 Gr 63 cm benim oğlumda. Ay kontrolünde 6200dü 5. Ay kontrolünde 6400dü şimdi 6. Aya gireceğiz 6550 anca oldu 2 aydır boyu da uzamıyor. Sadece anne sütü alıyordu yavaş yavaş ek gıdaya ve mamaya başladım mecburen. Persentil %10 yazdılar kontrolde. Sağlıklı gelişim gösteren bebek %50-60larda olurmuş 😥
seros48 anonim96 benimde 3 aylık kızım 5.200 gram ebe normal diyo doktorda kötü değil iyide değil dedi her çocuğun bünyesi kilo alımı farklı oluyor sağlıklı olsunlar yeterli diyorum kendimce biz anneler olarak elimizden geldiğince en iyi şekilde bakıyoruz çocuklarımıza 🌸
Bebegim38 anonim96 miraytan yigitinannesi41 1bebe1kedi minikler grubuyuz ☺️ Canları sağ olsun da, burada 7, 8 kiloları görüyordum hep tek benim bebiş mi minik diyordum
beyzagvrcn 611 maşallah benim kızda üç aylıkken 6700 müş baktım da boyu biraz daha uzunmuş ama 😂 dinleme hemşireyi sakın üç aylık çocuk gece memeden mi kesilirmiş saçmalık. Yetişkin bi çocuktan bahsediyor sanki
adenlina_56 miraytan ayımız ve kilomuz aynı sadece boyu 68 cm nasıl ilerliyorsunuz doktor tavsiyesi aldınız mı ek gıda durumu nasıl
drysvrucr dilarademiry benim oğlum da 2ay 12 günlük 5650 gr boyunu bilmiyorum. Yakın gidiyoruz demek ki 😍
Seewoo 1bebe1kedi kendinizide moralinizide bozmayın sakın hersey zamanla düzelir. Ben dogdugumda annemin halası demiş buna boşuna emek verme ölür bu diye o kücük ve zayıfmışım . Yaşlılıgına veriyorum insanlar düşüncesiz ve kırıcı . Ayrıca her cocugun gelişimide farklıdır bazı cocuklar kilo alır bazıları almaz bu genetiklede alakalıdır.
611 dilarademiry valla 3240 gr doğdu hastaneden çıkana kadar 2995e düştü daha dün kalça testi göz muayenesi için getrdim 6370 gr dedi doktor sağlık ocağı hemşiresi de fazla kilo almış gece besleme yapma dedi
Oglumvebennnn kubragdk967_ tam 6 aylık 9 kg boyu 65.5 baş çevresi 45 cm boyu kısa başı büyük mu sizce
dilarademiry 611 evet kilosu biraz fazla sadece emziriyor musunuz yoksa özel olarak kullandığınız bi mama var mı
esmagzl 611 gece besleme yapma nedir ya emiyor sonuçta mama yemiyor benim bebeğim de aşağı yukarı o kadar oldu ve hiç böyle bir şey demediler sadece sordu mama veriyor musun veriyorsan kes diye maşallah bebiş bence gayet güzel daha 2 aylık bile olmamış bütün gece aç mı kalacak
1bebe1kedi Seewoo bebeğim zaten prematüre doğdu 35 haftalık 2160 Gr 45 cm. Ama 3 aylıkken akranlarına yetişmişti boy ve kilo olarak. Tekrar böyle geriye düşmesi biraz üzücü oluyor.
esila2024vera seros48 Seninle aynı durumdayım 3 gun sonra 3 aylık 4940 2 gün önce tartıldık doktorumuzda kötü değil ama iyi de değil dedi. Bizimkinin ama rmme sorunu var gündüz zorla emiyor meme reddi var