Ceydakoruc ozlemtalha ahh minik savaşçım kıyamam ben ona ya Allah size dayanma gücü versin yavrunuza bol şifa versin inşallah 😔🙏🏻
neredenbileceksinizz Mucizem1_ canım benim bebeğimde oksijensiz kaldı şimdi 3,5 aylık ve nöbet geçiriyor sizde ne oldu neden olur
Aselduru88 Kızlar bu gibi sağlık problemlerinde soğutma tedavisi çok önemli. Benim kızım çok uzun sure oksijensiz kaldı ve soğutma tedavisine alındı hemen. Şuan çok şükür rabbime 18 aylık bir sıkıntımız yok. Rabbim evlatlarımızı korusun
ozlemtalha Aselduru88 malesef çok uzun oksijensiz kalmalarda oluşan ağır beyin hasarında soğutma tedavisinden yanıt alınamıyor 😔 benim oğlum hemen alındı ama 40 dakika bi oksijensiz kalma durumu olduğu için tedaviye yanit vermedi doktorlar da ihtimal vermiyorlardi zaten ama anne yüreği bi umut iste
Hazelnut ftyozyuccer ilk 3-5 dk dan sonra beyinde hasarlar gerçekleşmeye başlıyor maalesef. Anne karnında ne kadar oksijensiz kaldığı onemli doğumca doğru ve etkin bir şekilde kalp masajı yapmışsalar hasarlar minimum şekilde olucaktır inşaAllah anne karnınca oksijensiz kaldığın süre çok fazla değildir
Mrv000 alptugun_annesi merhaba aradan çok zaman geçmiş ama şuan nasılsınız acaba bebeğimizin durumu nasıl
Mrv000 ftyozyuccer benim bebeğime şuan soğuk tedavi uygulanıyor çok zaman geçmiş ama buralardamısınız süreç nasıldı şuan nasıl bebeğiniz