Sağolun Allah razı olsun hepinizden bebeğimiz çıktı hastaneden yutamıyor dediler mide sondası ile çıktı Ankara’ya doktora gidecekti bunun içim ama gerek kalkmadı çünkü yutuyor bebiş kendimiz çıkarttık emme reflekside var tek sıkıntı anneyi emmiyor biraz teöbel bir bebek annede kıyaöadı ağlamasına biberınla besleniyor Doktorlarda şimdilik sıkıntı görünmüyor ama büyükçe belki yürüyemez belki konuşamaz belkide sağlam bir çocuk olur dediler büyüdükçe göreceğiz artık