Aslnakn Kesinlikle kullanmalısınız benimde yaraydı ağlayarak emziriyordum ama gümüş kapak 2 günde hafifletti geçirdi
Busraaozdgn 3247 yok ben 8 ayda bırakmıştım sonra diş çıkardı pek ara veremeden geri takmaya başladım 😄
Betelgeuse_ 3247 lanolin kremle gümüş kapak ikisi birlikte çok güzel ise yaramıştı. Ben yenidoğan döneminde kullanmistim sadece, sonra gerek kalmadi
Mutlubiri_ 3247 ben emzirme atleti kullanıyordum kremi sürüp gümüş kapak kapattım hep iç çamaşırıma değmedi göğüs ucum
3247 Gul-42 onu bende coook denedım 40 gün tek meme verdım daha yeni yeni diğer meme vermeye başladım