buketzm bende kullanıyorum diğer tüm markalar taşırdı diyebilirim primaya geçtim en iyisi bu geldi bize 4 numaraya geç ya da 2 numarayı dene yani beden değiş belini sıkarsın bir şey olmaz bizde de 4 numara sıkıyor buğumları kesiyor hatta aradım müşteri hizmetlerini bebekten bebeğe değişiyor size uygun bedeni siz bulacaksınız biz o rakamları ortalama değerde yazıyoruz dedi y