cimcime1018 bende acil alındım suyum ve işaretim geldi ama normal doğum bekliyoduk herşey yolundaydı bigün öncesi kontrole gitmiştim hatta😂 neyse sonraki günün gecesi öyle oldu gittim ebe baya bızıkladı beni sonra kemik yapın çok kapalı mormal olmaz senin dedi yarım saate sezaryene alındım zaten ne oldunu almadım kötü bi geceydi ama tabiki yavrum sağ salim dünyaya geldi hatta onda da nefes almasında zorluk vardı biraz küvezde durmuş ben uyurken uyandığımda yanımdaydı allahtan