ebruatli bebeği çıkarma anından bahsediyorsan , çocuğum ameliyathanede ki bütün herkesin her köşeden bastırmasıyla zar zor çıktı karnımdan ve bu hemen olan biten birşey de değildi baya sürdü bu arbede 😬😂olay sonrası felaket göğüs ağrısıyla birlikte kalp atışlarım 300 leri buldu şak bi ilaç sonrası kesik kesik hafızam da 😂 doğumdan sonra ki kontrol de sorduğumda , doktorum sadece sporla uğraştın mı hiç karın kasların çok sıkıydı demişti.