EgemenAtam narkozun etkisi bittiği anda ben muhteşem hissetmiştim, bulantı namına hiçbir şey kalmamıştı ve eşimle gidip fast food yemiştim 😄 bulantıdan dolayı hiçbir şey yiyemiyordum da (yorumumu tekrar okuyup bu yoruma geri geldim, ilk yorumda da hamburger yediğimi yazmışım 😄)