Kızlar merhaba, boş gebelik geçiriyorum 10.haftaya girdim.
Doktorum sabah 9 da aç karına gel dedi. Korkudan hiç birşey soramadım, muhtemelen anestezi için aç karına gitmem gerekiyor yani öyle düşündüm. Yaşayan, tecrübe eden varsa süreç nasıl işliyor, neler yapmam lazım yazabilir misiniz? ❤🩹