23 aylık tam, bugün sinirden kendimi awmden atıcaktım artık o kadar herşeye ağlayıp kendini yerlere attı, asla sözümü dinlemedi ki çıktığıma çıkacağıma pişman oldum, altını değiştiricem nasıl yırtıyo kendini sanırsınız dövüyorum, dedim şimdi biri odaya gircek çocuğu dövüyorum diye elimden alıcak. Kendini awm de yere bi attı oturduğu yerden kalkmadı yarım saat hafif ilerliyorum bakıyorum gelicek mi diye yok dedim biraz gözden kaybolıym belki gelir, yok yanına kadınlar fln geldi yanlız çocuk görünce tabi😂 zıt gitcek bişeyde söylemiyorum bide yani zaten mağazanın içine girdiğim an bebek arabasından kendini atmaya çalışıyo bağlı olmaasına rağmen nasıl çığlık atıyo dışarı çıkmak zorunda kalıyorum susuyo giriyorum yine ağlıyo kadınlar fln bide nasıl ağladın sen öyle fln diyo dedim alışveriş sevmiyo zaten sinirliyim dokunsalae ağlıycam bide laf yetiştiriyom😂 anladık onu zaten diyo bide neyse avm nin dışında kafeye oturuyoruz arabaların geçtiği yere gidiyo, dondurma veriyorum onu bile yemiyo bide bir şarkıya taktı günde bir milyon kere aynı şarkıyı dinliyoruz, dışarı çıkıcaz üstünü değiştirtmiyo 1 saatte evde peşinde ikna etmye çalışıyorum çok zor ya bilmiyorum bazı günler çok zorlanıyorum buda onlardan biriydi, kendi arabamla gitmiş olsam bin kere eve geri dönerdim. Yaşıtlarıyla zaten anlaşamıyo ıssırıyo vuruyo büyük abi ablalarla iyi. Bide biraz konuşmaya çalışıyo söylediğini sanıyo anlayamıyorum bazen daha çok sinirleniyo, anlıyorumda yapmıyorum sanki!! Geçecek diyorum başka bişi demiyorum😄