Oğlum 2 yaşında ne parka gidebiliyoruz ne markete ne bakkala. Ben mi abartıyorum bilmiyorum. Parka götürüyorum büyük kaydiraklara binmek istiyor tek başına çıkamıyor. Ben çıkarıyorum alttan da birinin tutması gerekiyor. Hızlıca aşağı koşuyorum yakalayamazsam düşer diye korkuyorum pek götürmek istemiyorum. Öncelikle bunun için bir çözümü olan var mı?
Az önce markete gittik. Ne alacaklarimi alabildik ne bakacaklarima bakabildim. Girmemizle çıkmamız bir oldu. Eve gidelim dedim yerlere atıyor bir adım atmıyor. Eminim bu anlattıklarımi çoğunuz yaşıyorsunuzdur. Benim sorum bunlara çözüm bulabilen var mı? Böyle durumlarda ne yapıyorsunuz.
Bu arada göz teması kurarak neden yapmaması gerektiğini akıllı durursa odüllendirecegimi soylememe rağmen asla asla dinlemiyor.