İnek sütü alerjileri olmalarına rağmen yaptirdim rotanın yaşı yok 13 yaşındaydı kız kardeşim rotavirus kaptiginda günlerce hastanelerde yattık kalktık annemleri günlerce göremedim bende 15 yaşındaydım eve hiç biri gelmedi ki bana bari bulasmasin diye özel hastaneye götürdüler o zaman dönemin çevremizdeki en iyi hastanesiydi 20 günden fazla sürdü ilk gıda alımı su bile icemiyordu şimdi bir şey olmadı diye ilerde de bir şey olmayacak anlamına gelmiyor dün yaptırdım ilk dozları anneme rotaya gidiyoruz deyince bende geliyorum hatta ben odeyeyim dedi öyle korkmuş ki kadın zamanında koşa koşa geldi emin olmak istedi resmen bir suru de sorular sordu doktora tüm özel aşılar hakkında, çok geçmiş olsun cabucacik atlatsin inşallah bol beslemeye çalışın sıvı kaybı çok oluyor 🥺