Aşılarını yaptırdığım halde kızım rota oldu ve çok kötü oldu ateş 40 41 gördük çocuğun ishalden artık hali yoktu sıvı kaybetmekten ve iştah sıfırdı yapın yaptırın sadece bu kadar söylüyorum ben yaptırmadım hiç bişey olmadı denecek hafiflikte bişey değil