Kızlar kesinlikle munchkin kullanın. Her açıdan çok iyi bebeğim 11 aylık 6aydan beri kullanıyoruz. Akıtma yapmıyor. Oğlum sürekli yere atıyor falan sapasağlam. Koku yok, ayrıca pipetini temizlemek içinde içinden küçük fırçası falanda çıkıyor belki diğerleride öyledir bilgim yok. Oğlum 7 aylık falandı misafirliğe gitmiştim bir akrabamız görünce '‘ aa pipetli mi veriyorsun iyi değil 1 yaşına kadar vermemek gerekiyor, doktor söyledi ’' dedi (aynı doktora gidiyorduk onun kızı 3 ay büyük oğlumdan) bende neden dedim öyle işte dedi 2-3 kere sordum neden, niye ki diye öyle işte aç internetten bak dedi bana sonra benimde içime kurt düştü doktor lahiç bu konuyla ilgili bırsey konuşmamıştık acaba bilmeden damak yapısına zarar mı veriyorum diye düşündüm internetten baktım ama tam tersi yazıyordu sonra eşimede anlattım o da şaşırdı. Sonra ne oldu dersiniz 😂 o akrabamızda almış pipetli suluk birde diyorki bizde böyle içmeye başladık daha güzel içiyor