ZeynepK02 ek gıdaya geçtiği gün ilk kez de su içecekti bardağa su doldurdum ve marketten aldığım pipeti içine daldirdim işaret parmağım ile pipet suyun içindeyken pipetin ağzını kapadım ve suyun içinden çıkarıp dik şekilde alt kısmını bebeğimin ağzına koydum ust taraftan kapattığım parmağımı da yavaş yavaş çektim ve bebeğime az az su gitti aynı şekilde 5-7 kez denedikten sonra sulugu verdim ve takır takır içti hiç şuana kadar da isirmadi