3ccukannesi 3-4 gündür öksürük 37,5 ateş vardı. Dün iyiydi ateşi çıkmadı ama öksürük ve terleme çok vardı. Bugün akşam da çok fazla terlemeye başladı. Vücudu soğuk olunca ateşini ölçmek geldi aklıma çünkü soğuk ateşin olduğunu ve yüksek ateş kadar korkutucu olabileceğini biliyordum. Doktorumuza haber verince hemen getirmemizi söylediler. Şimdi yatış verildi 1-2 gün gözlem altında kalıcaz. Vücut ısısı soğuk terlediği için normale dönemiyor. Crp 9 çıktı enfeksiyona bağlı olarak olabilirmiş bu durum.