Yagmur982 göreceli biraz ama bence gerekli çocuklarımız için de pratik olur yağsız olduğu için de daha sağlıklı olur ben Karaca kullanıyorum ızgara,yoğurt yapma,meyve kurutma,yemek ısıtma gibi bir çok fonksiyonu var tavuk falan da çok güzel yapıyor bebeğimle pratik oluyor ☺️