Yagmur982 yani 2 tane almış biri olarak cok da gerekli bir sey değil. Yani hem gerekli hem değil ☺️ xiaomi beyaz olanı kullandım 4 kişilik bir aileye küçük gelebilir ama patates falan sizi idare de edebilir. ( airfryer ler bu arada patatesi hiç iyi kızartmaz değişik bir plastik kokusu bırakır).
Grundig iki çekmeceli olanı kullanıyorum şimdi 4 kişilik bir aile için yeter de artar bile onun şimdiki fiyatı 5 bin olması gerekiyor tam emin olmamakla birlikte böyle görmüştüm.her ikisininde işlevleri aynı hemen hemen. Grundig olan her iki hazneyi birlikte hazırlıyor ve sıcak tutuyor yemeği bu iki özelliği var . Bir de aparatları çok fazla. Şiş bile yollamışlar .
Velhasıl köfteleri falan cok iyi yapar tavuğu da öyle . Sulu yemek denemedim denenebilir. Neden iki ayrı ürün alıp tam anlamıyla memnunum diyemiyorsunuz diye sorarsanız birincisini merak ettiğim için almıştım ikincisi ise hediyeydi. Umarım soru işaretleriniz gitmiştir.