papatya0909 bıraakıcak kimseniz yoksa eğer en azından günlük bir saat eve uğrayıp ilgilenecek birini bulmanız lazım. 5 gün bile olsa çok uzun. Mama koysanız bile tuvalet sorun olur. Ben kendi kedimi sadece bir gece yalnız bıraktım o da doğum yaptım o yüzden. Doğuma gitmeden ayarlamıştım herşeyini