Canım ben normalde kayıt olmamıştım foruma, ara ara açıp faydalı bilgiler var mı diye okuyordum ancak postunu görünce kayıt açtım cevap yazmak, fikir vermek için, çünkü insan ilk bırakacağında içi rahat edemiyor. Bizim iki tane kedimiz var, bebek kamerası almıştık biz onlara, gün içinde sesleniyoruz geliyorlar hemen, biraz konuşuyoruz onlar da bize miyavlıyor. Sonra 1 hafta yetecek miktarda mama ve suyu hesaplayıp onun 2 katını koyuyoruz. Tuvaletleri de biz 3 tane koyuyorduk full kum ile, ve de balkon kapısını girip çıkıp hava alabilmeleri için açık bırakıyorduk, tel var zaten düşme riskleri de yok. Bu şekilde 1 hafta rahat idare ediyorlar. Zaten çok insan düşkünü değiller, mama, su ve tuvalet olduğu sürece başka şey aramıyorlar. Yerlerinden edilmek daha çok strese sokuyor. Ben tabi içim rahat etmediği için 2-3 günde bir annemi de gönderiyordum ama biraz sevip, suları tam, mamaları tam, temiz tuvaletleri de var deyip bir şey yapmasına gerek olmadan çıkıyordu. Gitmese de olur yani biri. Dönünce de aynı devam ediyoruz, küsme, çekingenlik, tavır olmuyor. Umarım yardımcı olur.