vaveyla__ yok canım neden odama çıkayım☺️ emzirme örtüsüyle her yerde emzirdim ben. Bebek arabasında uyuttum tüm uykularını, dışarda müzik bile varken uyuttum eğlenmeme baktım, eğer evdeki gibi düzeni olsun vs derseniz tatil gibi hissetmezsiniz asla. O yüzden rahat olun, oradaki koltuklara müslin serin uyutun ayağınızda gerekirse, odaya sadece gece kendim uyumak için çıktım öyle düşünün😀
Benim için zor kısmı oyalamak o aylarda, puset sevmiyordu hep kucağımızda gezdi, etrafına bakındı. Büyüyünce her şey daha kolaylaştı😍