vaveyla__ her sene bir kişi daha artarak yaptık tatilimizi bir tek geçen sene günübirlik denize gitmiştik. Diğerlerinde villa kiralama olarak yapmıştık, yeme içme bizden olacak şekilde.
Alerjik bebeklerim olduğu için yemekleri kendim yapmam gerekiyordu. Gerçi yemekten değil de bu sefer sinek ısırığından alerji olup dönüyorduk 🤦🏼♀️
Bu sene üç bebe ile gideceğimiz ilk tatil ve her sey dahil otel konsepti deneyeceğiz. Cesaret.. yani bilemiyorum.. evde neyse, dışarıda nasılsa.. üç aşağı beş yukarı benzer olur diye tahmin ediyorum..