birannebirbebek__ beni süt korumadı lohusalığım bittikten sonra hemen adet oldum ondan bana adet ol demediler ama burda öyle bir zorunluluk yok bence işine gelmemiş doktorun çünkü hiç acısı yok doğum şeklimi sordu zorunlu sezaryen dedim bi tık acıyabilir dedi ama benim acı eşiğimde çok düşük olduğu için hiç acımadı saniyelik sürdü sadece bende işe yaramadı başka kadın doğumcuya gidebilirsin bence 😊