Semihbebis benim de çevremde çok var sürekli ekran açan, valla şakıyorlar 🤣🤣 29 aylık oldu konuşmak istemiyor. Ben de gelişim testine götürdüm. Alıcı dili çok iyi dedi. Kafa da zehir. Her şeyi anlar, komutların ne olduğunu bilir. Hafıza mükemmel. Bekliyoruz hala