elifhumaa Ahaha benim oğlum da öyle. Götürmediğim doktor kalmadı. Yaptırmadığım testler kalmadı. Gitmediğim dil terapisti kalmadı. Hiçbir sıkıntı gözükmüyor. 1 senedir doktor doktor geziyorum. Dil terapistinin dediklerini uyguluyorum ama nafile. Pes ettim artık. Alıcı dili güzel, kendisi konuşmak istemiyor diyorlar. Her şeyi anlıyor, her komutu anlıyor. Ama her şeyi ıhh diye anlatıyor. Ben ve eşim de 4 yaşa yakın konuşmuşuz. Genetik galiba diyorum artık.