Gamzeliff benim ailemde yazılmıştı eminevime usun vadede ödeyince paralarının değeri düştü tabi ev için niyetle başvurdular araba aldılar😂 ama onlara kredi çıkmıyordu yani onlar için iyi oldu bir şekilde biriktirip eminevim ödediler. Şu an mantıken hiç bi şeye yatırmamaktan iyidir paran varsa hem ona hem de altına yatırmak bana göre en mantıklısı çünkü oda kenarda durmuş olur sadece ona güvenmek iyi değil