Gamzeliff emin evim ile görüştü eşim. Bu arada eşim de otomotiv sektöründe satış yöneticisi. Örneğin biz 2 milyona girelim dedik. Çekilişe giriyorsun, aylık ödemelerin başlıyor. Çekilişte çıktıktan 5 ay sonra arabanı veriyorlar. Ya da 2 milyonun yarısını peşin verirsen direkt çekilişsiz arabanı veriyorlar. Buraya kadar sorun yok. Çekilişte çıksan da yarısını peşin versen de arabanı 5 ay sonra teslim ediyorlar. Bu arada en iyi ihtimalle 6-8 ay arası süre geçiyor. Senin alacağın 2 milyonluk araba zamlanıyor da zamlanıyor, paran elinde patlıyor