giz__ bence ne kadar erken o kadar iyi yaa bir gün öncesinin bile faydası olur emin ol ,ben bir buçuk yaşını 2 ay geçmişti yaptırdım ağlaya ağlaya kıpkırmızı oldu elini ayağını 2 kişi tuttu sedyede nasıl mücadele verdik eve geldik mecbur yürüyor falan yani çok zordu çabuk atlatıyorlar ama sizinki küçükmüş daha hiç geciktirmeyin hiç de korkmayın çok çabuk iyileşiyor biz bir tek ilk gün zorlandık sonra kalktı hoplayıp zıplayıp oynadı bile şükür