Bebeğim 10 aylık bir hafta önce yaptırdık sadece uyusturmak için iğne yaptıkların da ağladı diğer kesme dikme işlerinde ağlamadı hissetmediği için 2 saat sonra uyuşukluk geçince bı yarım 1 saat ağladı uyudu gece de çiş yaptığı zaman ağladı pispisledim uyudu. Ertesi gün öğlene emeklemeye başladı şükür ki doktorumuzda bir şey olmaz emeklesin yüz üstü yatsın canı acımıyorsa yapar zaten sıkıntı olmaz demişti olmadı da şükür 1 hafta oldu hiç sünnet olmamış gibiyiz hemen iyileşti çok şükür o yüzden korkmana gerek yok bezde iken hemencecik iyilesiveriyor 💖