zeyn02 balla kayma açısını hatırlamıyorum ama o civardaydı sanırım bizimde. Botox çocuklarda 3 ay kadar etkili oluyor. Biz botox yaptırıp gözlükde takıyoruz. Şuan kronolojik 22 aylık düzeltilmiş 19.5 aylık. Bizim nörolojik sıkıntılar var o yüzden ameliyatı erteliyor doktor beyin geliştikçe göz de gelişip olgunlaşacak diye. Şuan son botoxun üzerinden 4 ay kadar geçti sanırım. Gözlüğü taktık mı kayma azalıyor hatta kaymıyor bazen. Çıkarınca kayıyor. Bir yere odaklanmaya çalışırken, uykusu geldiğinde falan gözlüksüzse çok kayıyor. Evet çocuklarda o numaralar düşük kabul ediliyormuş. Ne kadardır gözlük kullanıyorsunuz