rusene biz sabah gittik gece hiç beslemedim sabah hafif bir anestezi verip yaptılar göz kasına iğneyle yapıyorlar. Erken doğmuştu bizim motor becerileri de geriydi görmesiyle alakalı olabilir diye yaptırdık 3 ay sonra kontrol var bozulursa tekrar yapabiliriz dediler. Özele imkanınız varsa eğer Acıbadem de Nazan bengüdeniz erda var onu çok iyi diyorlar biz ızak olduğu için götüremedik