Aminemm_ HurremSultannn bende Bursa’da oturuyorum vişne caddesi bebe üzerine bende sizin işten yapıyordum şuan ara verdim aldığınız zan seri şeklinde almanız lazım ama. Bide bazı yerler vergi levhası istiyo e ticaret icin
bic Bende bebek kıyafetleri sattım vişne caddesinden alıp ama hiç hayal ettiğim gibi gitmedi maalesef. E ticaret yapacaksanız gerçekten çooook zor ben şirketimi kapatmak zorunda kaldım