mematiii
Merhaba kol altı implant takiyormusunuz dedim onlarda yok biz yapmıyoruz dedi peki 3 aylık iğne oluyormuş ondan yapiyormusunuz dedim onlarda aylık var dedi her ay oluyorsunuz dedi adetin 2. Günü gel dedi koruması daha yüksek olsun diye söyledi
Daha önce bilmediğim için reglim bitmişti oyle aramıştım bende yeni bitti dedim diğer ay 2.gunu geleyim o zaman dedim