Selamben_ bende de spral vardı 1 ay olmuştur çıkartalı ben regl olmuyordum gecikme oluyordu regl 2 3 ay olmayınca karnım sisiyordu şişlik rahatsız ediyordu uyuyamiyordum o yuzden çıkartırdım iğne yi de ilk defa deneyeceğim yaptirirsam yan etki falan oluyor mu bilmiyorum kişiden kişiye degisir