aslaninannesiiii evet ya bende aynı durumdan müzdaribim. Benim hiç kilosu ve boyuyla ilgili bir şey aklıma gelmiyordu. Son zamanlarda görüştüklerim biraz zayıf sanki deyip duruyor. Benim bebeğim de 9. Ayına gireli 1 hafta oldu. Oldukça hareketli de hiç durmuyor sürekli bir yerlere tutunup yürümeye çalışıyor, sürekli emekliyor. Hani ben son zamanlarda daha çok hareket edip efor sarfetmesine de bağlıyorum ama beni de tedirgin ediyorlar. Boyu 76 cm. Kilo 7900 8 civarı. Yarın doktora götüreceğim orada daha iyi bakarlar bakalım. Bir de kan tahlili yaptıracağım.