Kizlar benim oglum suan 8 kg boyuda 75 cm dr boya gittgni soyledi normalde kg 9 olmaliyms biraz geridem geliyor ve kendini bilmez cahil eski kafalar bu cocuk buyumemis geri kalmis gibi soylemlerde bulundular cok sinir olup cevaplarini versem bile icten ice bu duruma uzuluyorum sizler nasil besliyrsunuz kac ogun? Kilo aldorici meler yediriyorsumuz? Bunun ne kadar bunyeye bagli oldugunu bilmekle beraber annelik iste uzuluyor insan :/