Setenay10 14 ay+ 1 hafta tam. Bizim iki testis olduğu için 2 saat sürer demişti doktor tam 2 saatte bitti. Biter bitmez doktorumuz arayıp bilgi verdi iyi olduğuyla ilgili daha yukarı çıkmadan:) yani biz çok rahat atlattık narkoz sürecini de çok şükür şansımıza. Ameliyathaneye indirmeden evvel sakinleştirici verdiler burundan 1-2 damla o baya sakinleştirdi oğlumu. Daha sonra ameliyathane kapısına kadar indirdim çok güzel ayrıldık ağlamadı korkmadı en önemlisi oydu bebeğim için. Narkoz alana kadar da ağlamamış güle oynaya uyumuş :) uyanırken de genel olarak uyudu ağladı biraz tabi ama yeri göğü inletmedi mızmızlık gibiydi biraz. Ortamala odaya çıktıktan yarım saat 45 dk sonra kendine tamamen gelmişti.