bubirbuki birde bizim şöyle aslında çok garip ilk ultrason da görülmedi sonra çocuk doktoruna söyledim burda ya işte dedi banada elletti, sonra özel bir hastanede ki üroloji doktoruna yönlendirdi hemen o da direk elledi burda işte dedi, su fıtığı var bizde o ittirmis dedi, sonra çocuk cerrahına gittik burda ama torbada olmadığı için biraz ufak kalmış yinede ben onu indireceğim dedi anlamadım her gidisimizde başka bir şey dedi çocuk cerrahi, bende bazen bezini alırken elleyince benim elime fasulye gibi bir şey geliyor o mu bilmiyorum yani biz o yüzden de iyi bir doktora gitmek istoyirz çünkü kimisi var dedi banada elletti kimisi yok dedi biri ufak kalmış indircem dedi ama o elledgi yer tam penisin az ilerisi yani torabaya çok yakın arada torabin başında elime geliyor eğer oysa fasulye gibi yani bilmiyorum bakalım inşallah vardır sadece su fıtığı ameliyatı olur o da heme gecer