Bcglcn merhaba 8 kg olan modeli kullanıyorum. Bütçem Arçelik’e yettiği için tercih ettim eğer daha fazla bütçem olsa Siemens tercih ederdim memnuniyet yüksek diye duydum. Bizim ve bebeğimizin bazı kıyafetlerinde çekme durumu oldu maalesef . Özellikle eşimin kot pantolonları ve tshirtlerinde . Ama bu benden kaynaklı mı ( yanlış program seçimi vs) yoksa makineden mi bilemiyorum. Çünkü bir yakınımda 9 kg olan modeli kullanıyor onun böyle bir şikayeti yok