2 yıldır Siemens 9 kg kullanıyorum. kısa programda ( 40dk) bütün kıyafetlerimi ( havlu, yorgan ve yastık hariç ) kullanıyorum çok fazla eşya koyduysam da mix ( 1 saat)'lik programda kullanıyorum şuana kadar çekme, küçülme , deformasyon olmadı. Zaten ısı ayarını da kendin ayarlayabiliyorsun. Bebeğimin bütün kıyafetlerini de kurutmaya atıyorum hiç bir problem yaşamadım. Tavsiye ederim kurutma gerçekten bir ihtiyaç.