tugcesl kbrkn Küvetin içine su soldurdum file koymadım bu sefer şampuanladım durulayıp çıkardım önce ki banyoları gibi detaylı bi banyo yaptırmadım ☺️
tugbacds bbbvvvkkke hayır hiç elleme o normal bezine krem sürüyodum ben bide 1-2 gün bi fısfıs verdi onu kullanıyodum kaka bulaşırsa da kaynamış ılımış suyla hafif yıka dedi ellemeden
tugcesl bbbvvvkkke bizimkinin alt kısmı tamamen beyaz böyle kabuk gibiydi yavaş yavaş attı yanlardan atarken 3 kere az kanama oldu normalmiş oda çokta olmadı
gzmkck ilk günü kaka yaptığı icin mecbur yıkamıstık ılık su ile sabunsuz ondan snra ücüncü gün yaptırın banyo hergün ellemeden dedi doktor yıkadık bi sorun olmadı
123aysenur bbbvvvkkke ertesi gün yıkadım doktor 1 gün sonra yıka demişti her gün suya soktum 3.5 aylıkken oldu sünneti
tugcesl kbrkn her zaman yaptığı banyo suyu sıcaklığında yaptım evet içine oturttuk birimiz oturtur gibi yaptı birimiz köpükleyip duruladı
havvamete bbbvvvkkke kabuk olmadı ben fucidin merhem kullandım bol bol sürüp bezi kapattım 3 günde yüzde 80 ı geçmişti