bbbvvvkkke Bebeğim dün sünnet oldu. Bugünki kontrolde dr yarından sonra her gün banyo yaptırmamızı söyledi. Bazı doktorlar da hiç su değmesin diye söylüyolar kafam karıştı. Sünnetten kaç gün sonra banyoyu yaptırdınız ???
karaniremm bbbvvvkkke 3. Gün yıkadım zaten yıkanması iyi bakteri ürememesi acısından sonucta yara yani
seizetheday bbbvvvkkke 3 4 gün sonra sanırım yaptık tam hatırlayamadım ya 3 aylıkken yaptırmıştık biz bende korkmuştum daha kırmızı gibiydi iyileşmemiş gibiydi ama hiç sorun olmadı
bbbvvvkkke seizetheday bide sarı sarı kabuklanabilir kabukları temizliceksin dedi kabuklanma oldu mu sizde
Kuzeysmom_ bbbvvvkkke ben korkmustun açıkçası yıkamak için tamamen iyileşmesini bekledim 1 hafta sonra yıkadım
bencorapkadiniyim_ bbbvvvkkke ertesi gün bandajı çıkartmak için batikonlu suda bekletin çıkarın yıkayabilirsiniz demişti doktorumuz
tugbacds bbbvvvkkke hayır hiç elleme o normal bezine krem sürüyodum ben bide 1-2 gün bi fısfıs verdi onu kullanıyodum kaka bulaşırsa da kaynamış ılımış suyla hafif yıka dedi ellemeden
havvamete bbbvvvkkke kabuk olmadı ben fucidin merhem kullandım bol bol sürüp bezi kapattım 3 günde yüzde 80 ı geçmişti
tugcesl bbbvvvkkke Evet oldu kabuk deri gibi böyle kendi atıyor onu korkmayın hala var su değince korkmadı suyu seven bi çocuk çünkü bizim sizinde öyleyse korkmayın hiç arada kanama bile olabiliyor